dimarts, 29 de març del 2011

Seodaemun Prison! ~

Fa anys que no actualitzo... -_- fa mandra, no tinc massa temps i tampoc no faig res especial xD pero bueno, aquesta setmana estic de vacances aixi que alguna coseta he fet! :P 





Ahir vaig anar a una presó (no activa es clar) En aquesta presó hi havia tancats els coreans que lluitaven per la independència i la democràcia durant la colonització dels japonesos! Aquesta presó es va construir l'any 1907 i es va posar en marxa al 1908! Hi cabien unes 500 persones, tant homes com dones (evidentment per separat)





Es veu que era mes gran, pero una part ja no existeix i en el seu lloc hi han fet un parc (el parc de la independència)! A la presó hi pots veure les cel·les, les sales de tortura, on penjaven els condemnats a mort... etc. es interessant.. es veu que a xina n'hi ha una de molt semblant, amb el mateix estil arquitectònic! 








A Corea la pena de mort encara es vigent, actualment hi ha presos condemnats a mort, pero des de l'any 1998 no s'ha executat a ningú i esperem que aixi segueixi! 

Aqui a Corea quan surts de la presó diuen que has de menjar tofu, perquè es de color blanc i representa puresa! jo per si les mosques en vaig menjar per sopar xD

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada